ПОДДРЪЖКА НА СЪРВЪРИ

Системна администрация – поддръжка на сървъри

Поддръжката на сървъри в дадена организация / фирма  се осъществява от техническо лице, IT специалист ( системен администратор ), който се грижи за конфигурацията и правилното функциониране на компютърните системи и мрежи. Неговата задача е да инсталира и конфигурира софтуер, към отговорностите на системният администратор е и поддръжката на хардуер. Най-важната задача на системния администратор е навременното откриване на проблеми и отстраняване на възникнали усложнения.

Обикновено системните администратори се занимават с инсталиране и конфигуриране на нови хардуери и софтуери. Създават backups (резервни копия на данните), които да бъдат използвани в случай на неочаквана загуба следствие на възникнал проблем. Конфигурират, добавят и изтриват файлови системи и др. Системните администратори непрекъснато следят за всякакви технически актуализации, които успешно да приложат в своята работа.

Какви са предимствата когато наемем услуга поддръжка на сървъри ?

  • Мониторинг – навременно откриване и отстраняване на проблеми.
  • Оптимизация – изградената система получава нужната поддръжка, за да работи оптимално и бива непрекъснато актуализирана.
  • Сигурност – системните администратори отговарят за сигурността на сървъра и осигуряват максимална защита на информацията съдържаща се в него.
  • Денонощна поддръжка – присъствието Ви онлайн е подсигурено, за да нямате пропуснати ползи – клиенти или печалби.

Какво включва услугата поддръжка на сървъри ?

  • Софтуерна инсталация и конфигурация.
  • Миграция на сървър.
  • Инсталация на уеб сървър и база данни.
  • Актуализация на операционната система.
  • Сървърна оптимизация.
  • Backup (създаване на резервни копия).
  • Антивирусна защита.
  • Антиспам защита.
  • Инсталация и поддръжка на Firewall (Защитна стена).
  • Активен мониторинг и др.

Операционни системи на работни станции които поддържаме:

  • Windows
  • Linux

Сървъри с какви операционни системи поддържате ?

  • Linux OS
  • Windows Server 2008 / 2012 /2016 / 2019
  • FreeBSD OS

Какви платформи за виртуализация изполвате / поддържате ?

  • VMware
  • Hyper-V
  • KVM

Какви типове контейнери използвате / поддържате ?

  • LXC
  • LXD
  • Docker

Какви инструменти за оркестрация / управление на контейнери използвате ?

  • Kubernetes
  • Docker Swarm

Поддържате ли сървъри за онлайн ( дистанционно ) обучение ?

  • Ние конфигурираме и изграждаме сървъри за онлайн обучение. След окончателната настройка на сървъра, ние предлагаме и поддръжка.
  • Работим със следните системи за онлайн обучение : Moodle и BigBlueButton. Също така, конфигурираме системи и по желание на клиента.

Защо да изберем поддръжка на сървъри ?

Системните ни администратори ще се погрижат за безпроблемната работа на вашите сървъри. С нас получавате денонощна поддръжка, активен мониторинг и професионално отношение. Ще ви осигурим защитена работна среда, в която изградените сървърни системи ще функционират отлично, без да имате прекъсване на работният процес. Не се колебайте да ни потърсите за IT консултация, с удоволствие ще отговорим на всички въпроси. Свържете се още сега с нас за услуга поддръжка на сървъри !

Често задавани въпроси от клиенти

Колко ще ми струва поддръжката на сървър, каква е цената ?

Цената за поддръжка на сървър, зависи от големината и сложността на проекта.

Може ли да ми конфигурирате сървъра еднократно ?

Да, предлагаме като услуга еднократна конфигурация на сървър. След това може да правим консултации когато клиента има нужда.

Може ли да поддържате компютри и сървъри в София, Варна или друг град ?

ВИП Сървисис е базирана в София. Ние поддържаме клиенти от София и други градове. Поддръжката се извършва дистанционно, ходим в офиса на нашите клиенти когато е необходимо, например при монтирането на нов сървър, или сглобяване на нова работна станция. Част от нашите клиенти, дори нямат офиси в България.

Искам да наема услуга поддръжка на сървъри, но след това как водим комуникация с вас ?

Ние непрекъсното поддържаме връзка с нашите клиент по имейл, телефон дори и през чат програми като Viber. Имаме и специализирана тикет система за клиенти OS Ticket.

Какво печеля като плащам за месечна поддръжка на сървъри и компютри ?

Когато плащате за месечна поддръжка, ние следим постоянно вашите сървъри и услуги чрез специализирани мониторинг системи. В случай на технически проблем, ние разбираме за проблема преди вас и наш специалист започва да работи незабавно до отстраняването му . По този начин Вие и вашият бизнес не губите пари и ресурси. При този тип поддръжка ние постоянно актуализираме и обновяваме софтуера на сървърите. Извършваме и хардуерна профилактика когато е необходимо.

Трябва ли да се притеснявам за конфиденциалността на данните ?

Когато работите с нас, няма нужда да се притеснявате за това. По желание на клиента ние изготвяме и подписваме договор за конфиденциалност или по-известен още като non-disclosure agreement (NDA).

Работата на IT специалиста не се свежда до разрешаването на технологични проблеми

Много хора смятат, че трябва да работят като IT специалисти, защото „са добри с компютрите“. Но ролята на IT специалистите не е само да разрешават технологични проблеми – те разрешават бизнес проблеми с помощта на технологиите. Затова е важно един специалист да...

IT специалистът не разполага с всички отговори

Макар често да изглежда сякаш IT специалистите в компанията са живи технологични енциклопедии, с толкова чести и бързи технологични промени не е възможно да знаят отговора на всеки въпрос и да могат да предвидят всяко едно предизвикателство. Добрият IT специалист е...

Работата с хора е ключова

Съществува стереотип, че хората, които работят в IT сектора, са тихи, интровертни и работят сами. Но в действителност IT специалистите постоянно взаимодействат с хора, независимо дали това са колегите от екипа им или различни клиенти. Затова междуличностните умения са...

КОМПЮТЪРНА ПОДДРЪЖКА

Абонаментна или инцидентна ИТ компютърна поддръжка на най-високо ниво! Сигурност, спокойствие и надеждност!

ОТДАЛЕЧЕН ДОСТЪП

ВИП Сървисис осигурява отдалечен достъп до вашето работно място, като минимизира рисковете, свързани с това.