Работата на IT специалиста не се свежда до разрешаването на технологични проблеми

Много хора смятат, че трябва да работят като IT специалисти, защото „са добри с компютрите“. Но ролята на IT специалистите не е само да разрешават технологични проблеми – те разрешават бизнес проблеми с помощта на технологиите. Затова е важно един специалист да разбира нуждите на бизнеса преди да разработи технологично решение. По този начин освен, че спестява време, усилия и ресурси, успява и да увеличи приноса си към организацията, като идентифицира най-рентабилното решение.

IT специалистът не разполага с всички отговори

Макар често да изглежда сякаш IT специалистите в компанията са живи технологични енциклопедии, с толкова чести и бързи технологични промени не е възможно да знаят отговора на всеки въпрос и да могат да предвидят всяко едно предизвикателство. Добрият IT специалист е...

Работата с хора е ключова

Съществува стереотип, че хората, които работят в IT сектора, са тихи, интровертни и работят сами. Но в действителност IT специалистите постоянно взаимодействат с хора, независимо дали това са колегите от екипа им или различни клиенти. Затова междуличностните умения са...

КОМПЮТЪРНА ПОДДРЪЖКА

Абонаментна или инцидентна ИТ компютърна поддръжка на най-високо ниво! Сигурност, спокойствие и надеждност!

ПОДДРЪЖКА НА СЪРВЪРИ

ВИП Сървисис прави регулярен мониторинг, поддържа и администрира сървъри, ъпдейтва и конфигурира сървърното оборудване във вашия офис.

ОТДАЛЕЧЕН ДОСТЪП

ВИП Сървисис осигурява отдалечен достъп до вашето работно място, като минимизира рисковете, свързани с това.