IT специалистът не разполага с всички отговори

Макар често да изглежда сякаш IT специалистите в компанията са живи технологични енциклопедии, с толкова чести и бързи технологични промени не е възможно да знаят отговора на всеки въпрос и да могат да предвидят всяко едно предизвикателство.
Добрият IT специалист е изобретателен и умее да намира начин да разреши възникналия проблем – независимо дали ще потърси решение онлайн, ще прави справки в наръчници и ръководства, или ще се свърже с доставчиците. Най-добрите IT специалисти не са задължително тези, които знаят най-много, а тези, които не се отказват, докато не намерят решение.

Работата на IT специалиста не се свежда до разрешаването на технологични проблеми

Много хора смятат, че трябва да работят като IT специалисти, защото „са добри с компютрите“. Но ролята на IT специалистите не е само да разрешават технологични проблеми – те разрешават бизнес проблеми с помощта на технологиите. Затова е важно един специалист да...

Работата с хора е ключова

Съществува стереотип, че хората, които работят в IT сектора, са тихи, интровертни и работят сами. Но в действителност IT специалистите постоянно взаимодействат с хора, независимо дали това са колегите от екипа им или различни клиенти. Затова междуличностните умения са...

КОМПЮТЪРНА ПОДДРЪЖКА

Абонаментна или инцидентна ИТ компютърна поддръжка на най-високо ниво! Сигурност, спокойствие и надеждност!

ПОДДРЪЖКА НА СЪРВЪРИ

ВИП Сървисис прави регулярен мониторинг, поддържа и администрира сървъри, ъпдейтва и конфигурира сървърното оборудване във вашия офис.

ОТДАЛЕЧЕН ДОСТЪП

ВИП Сървисис осигурява отдалечен достъп до вашето работно място, като минимизира рисковете, свързани с това.