ИТ УСЛУГИ

ВАШИЯТ УСПЕХ E НАШ ПРИОРИТЕТ

Ние даваме възможност на вашата организация да спечели конкурентно предимство, като се фокусира върху основните ви бизнес цели. Ние ви предоставяме надеждни управлявани ИТ услуги, оптимизирани да отговорят на вашите нужди. Свържете се днес, за да насрочите среща и да разберете как създаваме възможно най-добрите решения!

Изпълняваме тези дейности по договор за абонаментна поддръжка, както и по индивидуална заявка.
Спазване на конфиденциалност по отношение на клиентската информация
Решаване на всички хардуерни и мрежови проблеми
Извършване на месечен архив на данните
Инсталиране и преинсталиране да компютри и софтуерни продукти със запазване на данните
Извършване на периодична хардуерна и софтуерна профилактика на компютрите
Решаване на всички софтуерни проблеми, свързани с операционните системи и драйверите на компютрите
Управление на контрола на достъпа до данните в мрежата
Решаване на всички софтуерни проблеми, свързани с инсталираните стандартни приложни програмни продукти на компютрите
  • Офис приложения.
  • Електронна поща.
  • Мрежови и комуникационни казуси.
  • Антивирусни програми.
  • Стандартни графични приложения.
  • Изключения правят специализирани софтуерни продукти като счетоводни програми, ERP системи, CRM системи – за тези случаи оказваме енергично съдействие в рамките на колегиалните отношения с официалния представител на софтуерния продукт.
Покритие на абонаментната поддръжка:
  • Поддръжка на сървъри, сториджи и клъстери.
  • Пълен периодичен архив на информация.
  • Поддръжка на компютърни мрежи и комуникации (интернет връзки, VPN, компютърна мрежа (кабелна среда, мрежови комутатори (switch), Wi-Fi, VLAN).
  • Поддръжка на системи за информационна сигурност: защитни стени (Firewall), защита от изтичане/загуба на информацията (DLP), криптиране.
  • Компютърна поддръжка на настолни, преносими и индустриални компютри (хардуер, системен и приложен софтуер).
  • Поддръжка на периферни устройства (принтери, скенери, многофункционални устройства).
  • Поддръжка на системи за видео наблюдение (видеокамери, NVR/DVR).
  • Поддръжка на непрекъсваеми токозахранващи устройства (UPS).
  • Поддръжка на VoIP телефонни централи.
За всеки от плановете получавате:
  • Персонален екип, съставен от основен и заместващ ИТ специалист.
  • Задължителни 2 профилактични посещения на ИТ специалист на месец.
  • Неограничен брой сервизни заявки с изпълнение на място или отдалечено.
  • Срок за реакция от 15 минути до 2 работни часа.
  • Тикетинг система за заявки и отчетност.
  • Периодична хардуерна и софтуерна профилактика.
  • Акаунт мениджър (персонален отговорник) за всякакви въпроси и развитие на ИТ.
  • Преференции при закупуване на нова техника, софтуер, консумативи.
  • Нулеви непредвидени разходи по поддръжка.
Вид абонаментен план Стандартен Експертен Разширен
Услуги, включени в абонаментни планове:
Планирани (профилактични) посещения на месец 1 посещение 2 посещения 4 посещения
Извънредни (инцидентни) сервизни казуси на месец Неограничени Неограничени Неограничени
Извънредни (инцидентни) сервизни посещения на месец Неограничени Неограничени Неограничени
Софтуерна поддръжка (системна и приложна-стандартни офис приложения)
Антивирусна поддръжка
Поддръжка на електронна поща: клиент – сървър
Отдалечено администриране и отстраняване на проблеми
Помощ по телефон
Хардуерна поддръжка
Предоставяне на оборотна техника
Поддръжка на комуникационно оборудване и локални мрежи
Поддръжка на периферно оборудване
Поддръжка на UPS устройства
Поддръжка на мрежови устройства за съхранение на данни
Поддръжка и администриране на сървърни системи, активна директория
Поддръжка на системи за информационна сигурност
Поддръжка на телефонни системи
Архив на данни и фирмена поща
Disaster Recovery поддръжка и планиране
Инвентаризация, оптимизация и развитие на Информационната система
Поддръжка в извънработни дни

Забележки:

  1. Поддръжката се извършва в официалните работни дни за Република България от 9.00 – 18.00 часа (освен за план Разширен).
  2. Поддръжката на специализирани софтуери (например счетоводни системи, ERP, CRM) подлежи на допълнително споразумение.
  3. Посочените планове се отнасят за компютърни системи, разположени на един адрес.
За клиенти без договор за абонамент предлагаме възможност за съдействие по индивидуална заявка.
По същия начин можете да тествате и как ще Ви обслужваме, когато решите да работим за Вас по договор за абонаментна поддръжка.
Ще разговаряте с компетентен ИТ специалист
Ще уточним заедно Вашите изисквания
Ще съгласуваме час да Ви посети ИТ специалист или да Ви окаже дистанционно съдействие

експертна намеса в критични ситуации

Предлагаме компетентна помощ в случй на нужда от ИТ експерт.

  • Консултация по телефон или имейл.
  • Отдалечена намеса на наш технически специалист (когато е възможно).
  • Посещение на наш технически специалист.
  • Експертно решение на проблема.
  • Документиране на казуса и разрешаването му.
  • Професионална препоръка и методика как да се избегне повторение на такава критична ситуация.
Помощен център

ПОДДРЪЖКА НА СЪРВЪРИ, сториджи и клъстери

Изпълняваме тези дейности по договор за абонаментна поддръжка, както и по индивидуална заявка

Поддръжка на сървъри

  • Пълна хардуерна и софтуерна поддръжка.
  • 24/7/365 мониторинг.
  • Сървъри с операционна система MS Windows server и Linux server.
  • Платформи за виртуализация (Hypervisor): Microsoft Hyper-V; VMware ESXi, vSphere, Xen Project Hypervisor, KVM, както и виртуални машини (сървъри).
  • Пощенски (е-mail) сървъри MS Exchange, Zimbra, Postfix E-Mail Server.
  • Комуникационни сървъри/рутери.
  • Терминалени сървъри (MS Terminal Services).
  • Активна директория (MS Active Directory).
  • Web & ftp сървъри.
  • Сървъри за видео наблюдение.

Поддръжка на сториджи

  • Поддържаме архиви на архивиращи устройства.
  • Разработваме и поддържаме стратегии за архивиране.
  • Поддържаме мрежови дискови масиви за съхранение на данни Network Attached Storage (NAS).
  • Поддържаме системи за блоково съхранение на данни Storage Area Network (SAN).

Поддръжка на клъстери и SAN

  • Изграждаме и поддържаме клъстери от сървъри.
  • Мигрираме физически към виртуални машини (VM).
Помощен център

ПУБЛИКАЦИИ

Работата на IT специалиста не се свежда до разрешаването на технологични проблеми

Много хора смятат, че трябва да работят като IT специалисти, защото „са добри с компютрите“. Но ролята на IT специалистите не е само да разрешават технологични проблеми – те разрешават бизнес проблеми с помощта на технологиите. Затова е важно един специалист да...

повече информация

IT специалистът не разполага с всички отговори

Макар често да изглежда сякаш IT специалистите в компанията са живи технологични енциклопедии, с толкова чести и бързи технологични промени не е възможно да знаят отговора на всеки въпрос и да могат да предвидят всяко едно предизвикателство. Добрият IT специалист е...

повече информация

Работата с хора е ключова

Съществува стереотип, че хората, които работят в IT сектора, са тихи, интровертни и работят сами. Но в действителност IT специалистите постоянно взаимодействат с хора, независимо дали това са колегите от екипа им или различни клиенти. Затова междуличностните умения са...

повече информация